Ριζικές αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά – Αγορές με το…σταγονόμετρο κάνουν οι Δραμινοί
Ριζικές αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά, αλλαγές οι οποίες πλέον παύουν να είναι συγκυριακές και αποκτούν πλέον μόνιμο χαρακτήρα, επέφερε η οικονομική κρίση. Οι άλλοτε «χουβαρντάδες» Έλληνες μοιάζουν πλέον με τους «βορειοευρωπαίους» σε ό,τι αφορά τις αγορές τους, ακόμη και αν αυτές αφορούν τα είδη πρώτης ανάγκης και προχωρούν σε αγορές με το …σταγονόμετρο. Μάλιστα με το πέρασμα των χρόνων, αυξάνονται τα ποσοστά των καταναλωτών που γίνονται πιο προσεχτικοί και πιο «συντηρητικοί» στις αγορές τους, φαινόμενο που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό βεβαίως στη μείωση των διαθέσιμων εισοδημάτων, αλλά και σε ένα άλλο βαθμό, στην οικοδόμηση έστω και μέσω της βίαιης προσαρμογής στη λιτότητα της καταναλωτικής συνείδησης.
[youtube ?v=hDHTON83oec]